zondag 31 januari 2016

Review Fujifilm instax mini 8



                          

In december heb ik voor mijn verjaardag een fujifilm camera / polaroid gekregen het is de : Fujifilm instax mini 8 in de roze kleur 


Je hebt veel kleuren :
Licht roze
Licht blauw
Gebroken wit 
Licht geel 
Zwart 
Paars
En raspberry rood / roze


Ik zelf was heel erg aan het twijfelen tussen licht roze , licht blauw en raspberry , uiteindelijk ben ik toch voor de lichte roze gegaan. 
Ik had al best wel lang in mijn hoofd een fujifilm camera te kopen, en toen ik eens in een van de krantjes van het kruidvat aan het kijken was zag ik ze goedkoper staan. Ik wou ze meteen hebben en van toen ze in de winkel waren zijn we er naar toe gereden en gaan kijken maar ze daren allemaal al uitverkocht ( het waren er maar 2 )... :(
Een paar uur later waren we terug in de buurt en daar stond een licht roze . Ik was helemaal blij maar toch aan het twijfelen dus zijn we toch nog even naar de vandenborre gegaan maar daar ging het nog te lang duren. Dus heb ik uiteindelijk besloten om die van het kruidvat te nemen . En ik ben nog steeds super blij . Ook heb ik een zakje gevraagd uit krefel . 

                           

En ik heb er al heel leuke foto's mee gemaakt , het is heel leuk om er creatief mee bezig te zijn en het is echt iets van vroeger . 

                          

Het leuke is ook dat je heel veel accesoires hebt voor de polaroid bij hema maar ook bij andere winkels .
Zoals blikken doosjes want na een paar jaar worden ze terug wit dat is natuurlijk wel jammer . 

                                                                           
                                                                           
                                                                                 Camera :€ 60  | Hoesje : ongeveer €19



                                            XOXO Luka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka