zondag 15 november 2015

25 random vragen !



Hey ik heb een leuke tag gevonden want ik had niet veel tijd om nog een lang en vooral ook leuk  artikel te bedenken en te schrijven Dus heb ik even gegoogeld en een leuke tag gevonden :  25 random vragen tag . Ik vond hem heel leuk om in te vullen !




1. Wat is je favoriete eten?
Ik heb heel veel eten wat ik lekker vind maar Pizza , lasagne en sushi

2. Waar ben je bang voor?
 kippen

3. Wie is je favoriete artiest?
 eeuuhmm... , Meghan Trainor de zangeres omdat ze bijna altijd vrolijke liedjes heeft .

4. Kan je goed zingen?
Oei , dat weet ik niet. Ik denk dat het wel meevalt.

5. Waar droomde je vannacht over?
Ik denk niet dat ik mijn droom van deze nacht nog kan herinneren.

6. Wat vind je van make-up?
Ik vind het op mijn leeftijd nog niet nodig maar later zal ik het misschien heel leuk vinden.

7. In welk land was je laatste vakantie?
 Portugal , in Obidos

8. Waar ga jij je eerst volgende vakantie naar toe?
 Dat weet ik nog niet , misschien Portugal of Italie.

9. Wat zit er aan de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Een poster van High school musical, een magneetbord en schilderijtje met love op .

10. Met wie heb je voor het laatst gebeld?
mijn mama

11. Wanneer heb je voor het laatst je beltegoed opgewaardeerd?
 Mijn papa doet dat allemaal ik weet er eigenlijk zo goed als niets van .

12. Houd van je wafels?
Jaa, ik vind die dingen echt heel lekker.

13. Wat is je ringtone?
 Opening van de IPhone 4

14. Welke dag is het vandaag?
 15/11/2015

15. Is er iets bijzonders aan deze dag?
Jaa, het is vandaag zondag de laatste dag van het weekend en morgen heb ik een grootte herhalingstoets voor frans van ongeveer 90 bladzijdes en ik heb heel veel bang.

16. Wat is je grootste blunder ooit?
Dat ik van de trap viel bij een ouderejaar ....

17. Wat doe je allemaal op een ei?
Ham, kaas en wat groentjes zoals champions .

18. Houd je van sushi?
Jaaaaa, ik vindt het heerlijk .

19. Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
 Een anderhalf uur geleden .

20. Wat was het laatste wat je keek op tv?
Foute vrienden op 2 be

21. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
 22: 35

22. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
 22:26

23. Heb jij Facebook?
Jaa, wie niet?

24. Wat vind je de leukste soort filmpjes op YouTube?
Ik vind er heel erg veel leuk maar de mornig routine en de diy's vind ik toch wel het leukste om naar te kijken.

25. Wil je nog iets kwijt?
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! :D


kusjeees xxxx
Luka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka