vrijdag 20 november 2015

Weekend !!


Een kop warme thee en een boek met wat muziek. Oooooh zalige vrijdag avond
Thee is het beste wat je kan hebben in de herfst / winter. Het leukste aan vrijdag is dat je weet dat het weekend begongen is en dat je langer mag opblijven. En dat je je onesie kan aantrekken en een lekkere kop thee maken. Met je laptop op je schoot de nieuwste artikels van je favoriete blogs bekijken of nog een paar leuke foto's van afgelopen week op insta online plaatsen.

 

 
 
Ja ja er staat een zalig weekend voor de deur tegen  maandag NIETS van huiswerk en Morgen ga  ik in de dag misschien speculaas maken ,wat lezen ,Skypen ,en in de avond naar night of the proms .
En zondag ga ik met men vriendinnen naar de scouts wafels verkopen Mmmmm.
                                                                                                
 
Vrijdag avond na school ga ik altijd even chillen vandaag heb ik direct na school mijn onesie aan gedaan een nieuwe verslavende theesoort van in portugal (appel kaneel) gemaakt  en heb ik mijn laptop opgestart voor spotify en de leukste blogs open geklikt om te kijken of er nog  interessante, inspirerende en leuke artikels op staan of  wat ook altijd leuk is is lezen ik ben nu in een boek bezig en het is echt heel leuk het gaat ook over een blog.
 
 
 
 
heel veel liefs
Luka xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka