dinsdag 24 november 2015

What's on my IPhone.♛

De gsm wordt echt overal gebruikt , hij is ook zeer handig. Maar vaak wordt het wel te associaal. Ik zeg niet dat ik het perfecte meisje ben en ik nooit of zeer weinig op mijn gsm zit, nee totaal niet. ik zelf zit ook heel vaak op men gsm.
Omdat ik zelf dus ook vrij veel op mijn gsm zit leek het mij leuk om mijn app's te laten zien.

Ik heb de iPhone 4 met de ios 7.1.2 dat is al een vrij oude want nu kan je al de ios 9 downloaden maar de ios 8 en 9 worden niet ondersteund op iPhone 4.
Jammer!!
dit is een foto van als je de iPhone vergrendeld is en je hem wilt ontgrendelen:



 

Hier even een foto van alle apps :

 
De standard app's staan op het eerste scherm en de zelf gedownloaden op het 2 de. En nu de app's in de mapjes. Hier het 1 ste mapje op het 2 de scherm
 
 
en nu het 2 de mapje op het 2 de scherm :
 
 
Dit mapje is voor je gezondheid lifesum is voor alles wat je op een dag eet bij te houden en te kijken of je niet te veel of te weinig eet en Hypnosis heb ik nog maar net gedownload en nog niet gebruikt.
 

                                       XOXO Luka

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka