zaterdag 28 november 2015

// New Stuff //

 
Gisteren ben ik samen met men mama naar de schoenen uitverkoop van de Carmi gegaan. Toen ik er juist was ging ik direct naar de sneakers voor new balance , Want dat vindt ik heeeel mooie schoenen.
Echt hele mooie New balance schoenen waren er niet dus ben ik maar gaan kijken naar nike .
Ik had er wel mooie gevonden maar ze kwamen van €85 naar €59 denk ik en ik was niet echt heel overtuigd dus heb ik maar verder gekeken.
                                                        -------------------------                                                                      Toen ik mijn maat bij de geklede schoenen ging  kijken vond ik enkel hakken . Dat is best wel normaal met de maat 41. Maar toen ik verder ging zoeken zag ik wel heel mooie lage botjes. Ik had ook nog 2 andere gevonden in maat 41 maar die zaten wat krap dus ben ik maar gaan kijken bij 42.
En toen was ik op slag verliefd op prachtige botjes. Ik heb ze direct aangetrokken . Ze zaten super goed enkel misschien iets te groot maar ik moest ze echt hebben. Toen ik ze mee naar huis had genomen heb ik er direct zooltjes ingestoken . Ik keek in de schuif en vondt zooltjes met een soort nep wol echt zalig. nu zijn ze ook nog warm voor de winter.
Foto:
 
En vandaag zelf zijn we nog naar de action gegaan daar heb ik een heeeeel leuke thermos/warmtebeker gekocht ik denk dat hij rond de 3-4 euro was ik vond en vindt hem echt leuk.
Foto :                                                                                                                                                        





en als laatste zijn we nog naar de c&a geweest voor een jeans en echt daar moet je even gaan kijken echt super leuke spijker broeken.
zo dit was het weer al een heel shopping weekendje maar zondag moet ik wel echt begingen leren hoor.
Trouwens over leren gesproken ik beging niet volgende week maar de week erna de 7 de December ja ja  de dag na sinterklaas vandaar ik ook een goed rapport voor sinterklaas ga vragen , Met de "stomme" EXAMENS !!!!!!
Zodus ga ik niet veel tijd hebben om dingen te posten maar da week er na zal ik misschien wel volop bezig zijn .

                            XOXO Luka

                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka