vrijdag 12 februari 2016

Deze is echt heel leuk, en ik draag hem echt heeeel vaak !!!


Vandaag heb ik terug een artikel, jeeeeeej !! Deze keer verklapt de tittel nog niets :) 
Vandaag heb ik een : Favorieten van januari - februari ! voor jullie .
Het houd in dat ik jullie allemaal dingen vertel wat mijn must have's zijn voor deze 2 maanden.
ps: ik vertel ook altijd van welk merk het is en hoeveel het heeft gekost (als ik dat weet ).

Let's get started !!

Als eerste beging ik met mijn onesie <3 Deze is echt leuk,en ik draag hem echt heeeel vaak. Dit is mijn must have voor de winter, en hij is zalig warm.  / lola & liza  rond de €30/50 /
mijn onesie is er niet meer bij maar hier vind je er nog andere hele leuke :
http://www.lolaliza.com/be-nl/zoeken?q=onesie  







Dan gaan we door met kledingstukken en heb ik hier een pulletje
/ Abercrombie & Fitch prijs onbekend /



                                                           



Hier heb ik de leuke tas van Dille & Kamille ( super leuke naam trouwens ) hij is heel leuk en ook handig als shoptas ! Je hebt hem in een grote maat maar ook in een kleine. Ik heb de kleine gekozen.  Hier een link naar de kleine tas :
http://www.dille-kamille.be/nl/shop/c/402/a/2692/tae-kamille-klein?ab=3b6fb



Dan heb ik hier mijn mooie en heel lekker ruikende parfum hij is echt mijn favoriet ! Van de 2 of 3 parfums die ik heb ;)        /la petite robe noir  30ML € 55,65 de prijs verschilt soms /


En nu heb ik thee het is misschien wel vreemd maar ik ben een serieuze thee fan ik hou hier echt van ! deze thee is een favoriet van mij of eigenlijk favorieten... Ik heb er twee genomen want de ene : appel kaneel die is niet te koop in Belgie of toch niet dat ik weet ( weet jij waar ze hem wel verkopen zet het dan in de reacties ? ) Ook heb ik dan de  thee :Twinings groene earl grey suuuper lekker
/ appel kaneel : niet in Belgie - Twinings supermarkt /

Foto : is er niet : niet interessant

De K3 cd (nieuwste) luister ik ook echt suuuuuper vaak en daarom is het ook een favoriet
/ K3 1000 luchtballonnen
wil je een foto Bekijk dan zeker mijn artikel : Eindelijk jarig

En binnenkort mijn nieuwe ............Adidas stan smiths <3






                                                         XOXO Luka

                                              

                                                           





Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka