woensdag 17 februari 2016

Vakantie vs School


                            

Toen de schoolbel ging was ik super blij,iedereen stormde naar buiten en ik dus ook ! Toen ik eenmaal thuis was waaw eindelijk de vakantie begingt. Een week rust, niets doen en relaxen. Geen huiswerk niks !!! Zalig gevoel . Eigenlijk heb ik bijna niets gedaan in de vakantie. Veel naar de tv gekeken, blog artikeltjes gemaakt en veel inspiratie gezocht maar ook opgedaan. Ge waterverft of zeg je dat niet zo ? Heuhmmmm.... Dan zeg ik maar geverft met waterverf. Echt heel leuk . Ik was in mijn kamer er had een potlood nodig en ik zag waterverf liggen. Ik wou meteen begingen met
kunstwerken te maken (of als je het toch zo kan noemen misschien beter amateur werk )
ondanks dat het niet zo mooi was als dat ik in mijn hoofd had geprent heb ik er wel heel veel plezier in gehad. En vrijdag ben ik toch eens van mijn luiheid weg gegaan en heb ik lekkere wafels gebakken , echt heerlijk !! Zaterdag zijn we naar de Carmi in zemst geweest en heb ik echt de mooiste stan smiths ooit gekocht. En zondag was echt wel de aller leukste dag van heel de vakantie en ben ik naar k3 de afscheidstour geweest echt super leuk !
Ik wou ook echt heel graag het k3 regenboogkleedje uit de jbc. De oude k3 nam afscheid en dat was echt heeeeeeeel emotioneel met de tranen in mijn ogen heb ik gejuigd en geklapt gezongen voor drie mensen bij elkaar haha . Toen de eerste traan zachtjes over mijn wangen rolde gingen we van de zitplaatsen over naar de rand van het podium . Mijn klein nichtje had een tekening gemaakt voor Karen Kristel en Josje . Het was wringen om bij het podium te komen en toen we eindelijk dichtbij stonden kwam de nieuwe K3 al met hun liedje 10 000 luchtballonen . We hebben onze tekening maar aan hun gegeven ! ;)   Ik was ook heel blij dat de nieuwe k3 heel mooi live zingen !
Hier nog een paar foto's
(Sorry voor de slechte kwaliteit)
                      
                     

En maandag moest ik weer naar school :(
  Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad ? 
    
                                               XOXO Luka
                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka