maandag 29 februari 2016

4X Goede films die ik heb gezien

                         
                    
Hey, vandaag heb ik weer een artikel. Op een heel maar echt wel niet gewone dag namelijk schrikkeldag
Dus in mijn eerste jaartje als blogger (waar ik nog steeds super fier en echt heel blij mee ben),
moest ik toch wel een blogpost hebben op deze dag. Zo dus hier is het dan :
5 X Goede films die ik heb gezien.




De eerste heb ik nog maar Recent gekeken en is ook nog niet zo lang uit in belgie en dat is pumpumpumpuuuuuum........... The Boy
Het is een horrorfilm, En hij is echt wel eng hoor !
Het gaat eigenlik over een mevrouw en die word nany van een "pop" Brahms.Er gebeuren heel vreemde dingen bv. er verdwijnen schoenen, Brahms weent,de zoder gaat in eens op slot,.... Maar hoe zal het eindigen hoe komt dit en is Brahms een levende pop . Ga dan snel even een bezoekje brengen aan de cinema.Het is het geld echt waard !
Hou jij van horror spanning en mysterieuze verdwijningen dan zou ik zeker eens deze trailer bekijken.
Hier een linkje want de video was er niet in het engels. :(
Trailer The Boy !


Dan nu de volgende : Annie ,Annie is al een heel oude film maar vanaf 2014 denk ik hebben ze een remake gemaakt van annie echt een heel mooie triestige en leuke film!
Annie gaat over een weeskindje waarvan haar ouders haar hebben verlaten maar in deze trailer kom je he zelf wel te weten .



De volgende ben ik ook net zoals The Boy met mijn 2 beste vriendinnen in de cinema gaan kijken:
Kan je het al raden dit is de 2 de het gaat over zingen en de grootste hint is Flashlight van Jessie J.
Zoals je waarschijnlijk al hebt geraden is het Pitch Perfect 2
Het is echt een heel leuke film om samen met je vriendinnen te kijken maar met je famillie vriendje of alleen is natuurlijk ook heel fijn. Als je goed wlt kunnen volgen en je hebt de eerste nog niet gezien zou ik dat wel eerst doen.

Het gaat over een meidengroep die aan acapella doen,ze moetten voor de president optreden maar dat gaat mis. Ze worden geschorst en worden vervangen door een duitse groep maar dit pikken de meiden niet . Kijk de trailer maar even.


En dan nu een echte Vlaamse film : Fc de kampioenen: Kampioenen jubilee.
spreekt van zichzelf. Spijtig genoeg vond ik hier ook geen trailer van maar dan een link :F.C. De Kampioenen : Jubilee General
Maar hier is wel een leuk themalied van gemaakt


Zo dit was het weer en de speciale dag is ook al bijna voorbij groetjes en hou zeker nog een filmavondje hé

                                                   XOXO Luka       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka