maandag 22 februari 2016

Feed ?? Of toch maar niet ?

Jaja , 25 januari heb ik aangekondigd dat ik een nieuwe hobby wou . Namelijk : fotografie ! Mijn vriendinnen kunnen echt zo'n mooie foto's nemen . Ik was echt jaloers en wou het zelf ook kunnen dus ging ik aan de slag . Ik deed het ook maar met de camera van mijn iphone 4 ! Zonder professionele fototoestellen kan je ook mooie foto's maken hoor . Sommige foto's heb ik al eens gebruikt en andere niet .
Veel leesplezier !!
______________________________________________________



Toen ik de eerste keer met het vliegtuig op van Portugal terug naar Belgie vlogen was het zonsondergang echt de mooiste vlucht die ik tot nu toe heb mee gemaakt.( ik heb er nog maar 4 mee gemaakt )
Hier is terug een natuurlijke filter aangebracht ! De lucht zag echt heel mooi roze, geel, paars . En ik moest echt naar buiten gaan om een mooie foto te nemen spijtig genoeg is deze niet heel scherp maar het heeft ook weer een getekend effect .


Op deze foto is wel een instagram effect over gegooit. Welke : Gingham 
                                           Ook heb ik er : INKWELL over gegooit ! 
                                                   En deze zie je bij het begingfototje !

                                         

                                        Deze foto vond ik echt heel leuk geworden, net zoals de volgende:
        
                                         

Deze foto heb ik gebruikt bij mijn artikel over mijn favorieten van januari en februari !

                                         

Zo dit waren mijn foto's
Heb jij een professioneel fototoestel ? Heb jij nog leuke foto's en wil jij ze graag met mij delen mag je ze altijd via mijn mail sturen !

                                                         XOXO Luka
                                                

            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka