dinsdag 8 december 2015

Blokkkkeeeeeeennn !!!!!

Neen neen ,ik bedoel niet het spel blokken op tv. De examens zijn weer begongen!! Daarom heb ik ook al even geen artikel kunnen plaatsen maar nu heb ik een beetje tijd.

                                

                                                          --------------------------------



Ik heb al twee examens gehad en heb er nog 1,2,3...... ik denk 6. Ik had maandag examen wiskunde . vandaag natuurwetenschappen en morgen geschiedenis en godsdienst.
Als jij geen examens hebt dan heb je echt geluk !!
Maar nu denk ik wel dat ik nog even mijn cursussen ga bekijken want mijn pauze is bijna gedaan .
Doeeeeeeeei
En nog veel succes met je / jullie examens.
kusjes !!!

                            XOXO Luka
                                                           
                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka