donderdag 12 november 2015

De leukste liedjes ♫

I'm dancing in the mirror and singing in the shower. Ladade ladada ladada, singing in the shower .
Ladade ladada ladada, singing in the shower . Iedereen heeft wel eens een dagje dat je heel graag muziek luistert , het is zo ontspannend. Maar als ik muziek hoor dan kan ik niet blijven stil staan ik moet dansen en zingen en alles laten gaan !! Ik heb hier een deel van mijn favorieten spotify nummers uitgekozen. zoek ze maar snel even op dan kan je lekker mee dansen en zingen .♫


  1. Reality -  Lost Frequencies
  2. I Don't Even Know Your Name - Shawn Mendes
  3. Stitches - Shawn Mendes
  4. Niemand - Teske De Schepper
  5.  vijf is een beetje raar ik zal het schrijven zoals het in mijn spotify lijst staat . Marvin Gaye (feat. Meghan Trainor) - Charlie Puth , Meghan Trainor
  6. Don't worry - Madcon, Ray Dalton
  7. On My Mind - Ellie Goulding
  8. I Need Your Love - Shaggy, Mohombi, Faydee, Costi
  9. Sorry - Justin Bieber
  10. Black and Yellow - Rolling Papers
  11. Flashlight - Jessie J
  12. Easy Love - Sigala
En dan nu de nostalgie boven halen:
  1. Drums Gaan Boem - K3
  2. Viva viool - K3
  3. Kitty - K3


En Morgen misschien 10 000 Luchtballonnen Van de nieuwe k3 met Hanne , Klaasje en Marthe !!

dikke kus en luister gerust maar verder xxxxx

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka