zondag 31 januari 2016

Furry friend TAG


Heey , vandaag heb ik weer een TAG .
Dit is de furry friend tag. Deze tag gaat over jou en je huisdier eigenlijk allemaal vragen over jou en je huisdier. Hierboven zie je al een foto van men huisdier. Voor de duidelijkheid hij is niet alleen van mij maar van heel ons gezin.



Laten we er maar aan begingen ...!

1 Wat is de naam van je huisdier ? 
Bento
2 Welke soort dier is het en wat voor ras ?  Een hond zoals je misschien wel al hebt gezien een de ras is labrador retriever in de bruine versie. En het is een mannetje.
3  hoe lang heb je je huisdier al ?
         3 jaar 
4 hoe kom je aan je huisdier ?
Ik kan niet op de naam komen een hoop ofzo . Gekweekt en dan kon je kiezen welke je wou . Mijn broer heeft deze genomen omdat hij aan zijn veters was aan het bijten.
5 hoe oud is je huisdier 
3 jaar, hij is jarig op 8 augustus jarig.
6 Wat is er grappig aan de persoonlijkheid van je huisdier ?
Soms han hij heel vreemd doen zo grommen en dat is echt heel grappig , ook kan hij heel hard snurken of heel schattig huppelen en aan zijn touw trekken :) Hier heb ik ook eens een foto van genomen . Spijtig genoeg is hij wel niet van goede kwaliteit .

7 Hoe belangrijk is de band met je huisdier voor je ? Heel belangrijk want eigenlijk is het toch wel een famillielid dus je ziet hem ook elke dag en hij slaapt en leeft ook binnen in dezelfde ruimte als ons dus het zou niet leuk zijn als je hem niet kunt uitstaan. Gelukkig zijn Bento en ik beste maatjes . 
8 wat zijn je favoriete herinneringen met je huisdier ? Ik weet niet echt wat je een herinnering kan noemen maar ik denk toen hij bij ons kwam.
9 welke koosnaampjes geef je aan je huisdier ? Bibi , Bentje , Bentiboy , vriend , choebie , lieverd , boebie , choco , .......



                      XOXO Luka


               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka