maandag 25 januari 2016

Gezellig praatje & .....!


Hey, woow wat is dit weer lang geleden !!! Waarvoor zo ontzettend veel spijt ! Ik had al even geen inspiratie meer (schande). En ook heb ik het wel vaak druk gehad en als ik dan even tijd had, dan zat ik waarschijnlijk al lang in mijn boeken rond te neuzen en van achteraan begingen met lezen omdat ik zo nieuwsgierig was naar wat er ging gebeuren . Dit heb ik echt gemist zo op de zetel een blogartikel schrijven .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En ook ga ik aan 2 nieuwe hobby's begingen. (hopelijk komt het in werkelijkheid). Vaak ben ik echt jaloers op van die kinders die niet normaal mooie foto's nemen, dat wil ik ook kunnen !!
Als het me lukt om van die mooie foto's te maken zal ik proberen om er hier een paar te posten. En hier boven zie je al 1 van de kunsten :). En dan nu mijn 2 de "hobby" Fitness ! Of het nu thuis of in een fitneszaal zoals basic fit bijvoorbeeld zal door gaan ? Daar ben ik nog niet uit. Thuis heb ik ook wel een matje om op te slapen zo'n dun mousche matje, uit de decathlon. Hier doe ik soms mijn sit up's op maar ook cardio ,been oefeningen,arm,kont,... Zelf gebruik ik hiervoor een app : trainingen. Maar zelf heb ik de iphone 4 (ios 7.1.2 :/ )dus ook ios en geen android dus ik weet niet of je hem ook bi android kunt vinden .Zo ja laat het me dan even weten als je wilt!x En als je het niet kunt vinden zijn er wel nog genoeg andere app's die er op lijken .




                                                 

                                                       XOXO Luka     




Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka