woensdag 20 april 2016

15 Pretty Wallpapers !

                 

(Het is al even lente)
Lente zon bloeiende bloemen blauwe lucht enzovoort Lente is echt wel een leuk seizoen ! En ja ik kan weer een heeeeeeeeeel lange intro gaan maken maar op het einde komen we toch bij hetzelfde uit zo dus kan ik het ook kort maken maar dat is niet leuk . :) 
In de lente ga je toch weer lekker even naar buiten van de zon genieten , je zomerkleding uit de kast trekken en je zonnebrillen zoeken , zonder jas naar buiten , je leuke ballerina's of iets anders aan trekken en nog wat dingen .
Eigenlijk een voorbereiding op de zomer.
Maar soms heb je ook van dat saaie weer zoals regen hagel donder en bliksem , ..... En dan is dit wel weer handig want ik ga jullie 15 pretty wallpapers laten tonen en ja als je ze leuk vindt dan kan ze bewaren en als achtergrond op je telefoon gebruiken ;)



Ik zal niet lang meer treuzelen en ze gewoon geven :





















Bijna alle achtergronden zijn van Pinterest of gewoon van Google afbeeldingen

Liefs.............

                   
                                                  XOXO Luka













Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka