zondag 8 november 2015

Eerste artikel !!


Hallo ! Ik ben Luka ik ben een meisje van 12 jaar oud en ben geboren op 20 December 2002. Dit is mijn aller eerste berichtje op mijn nieuwe blog. Ik vind het wel een beetje spannend want ik weet niet goed of ik het wel goed doe allemaal ik moet het nog een beetje zoeken hoe het moet.
maar ik heb het gevoel dat het wel zal lukken. Eerst durfde ik het niet maar ik heb alle moed bij elkaar gezocht en ik ben er mee gestart. Ik heb er nog geen spijt van hoor ツ. Ook zal ik proberen elke dag of 1 keer in de week een artikel online te zetten. ik ga ook veel schoolwerk hebben dus misschien ga ik het te druk hebben om een artikel te plaatsen. Dan zal het iets later komen . maar nu terug over naar mij !!!!

Dit ben ik :

 
Dit is een foto van in Portugal daar hebben we een huisje maar daar komt nog wel een artikel van.

Ook ben ik half Italiaans ik kan het wel niet goed praten maar verstaan doe ik soms wel.
Wat meer over mijn karakter heum ..... ik ben vaak wel druk maar soms heb ik toch wel nood aan een me-time . Voor de rest ben ik bijna altijd vrolijk en sociaal ook al kan ik wel eens verlegen zijn .
Ik ga graag met vakantie , met het vliegtuig of de auto ik vind het alle twee een belevenis ook al heb ik nog maar twee keer gevlogen. mijn lievelingskleur is ROOS , mijn lievelingsdier is een hond zelf heb ik er ook een. Een bruine labrador en hij noemt Bento maar hier komt zeker ook nog een artikel van online .Zelf ben ik ook een babbelkous en kan ik uren babbelen met men vriendinnen .
Mijn hobby's zijn dansen scouts en afspreken met vriendinnen is ook wel een soort hobby geworden .
Zo ik hoop dat jullie mij nu een beetje beter hebben leren kennen .
dikke kus Luka xx ❤
 

hzkjsjsnn ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka