maandag 9 november 2015

Wishlist

Hey, dit is mijn tweede artikel. Ik heb voor jullie een Wishlist.
Dit is een lijst met dingen die ik wil hebben of wil doen. Het zijn natuurlijk niet alle spulletjes want ik denk dat ik wel meer kan wensen maar dit zijn toch mijn favorieten !!!



  • schoenen,schoenen,schoenen en nog eens schoenen. Ik vind het zo leuk om schoenen te krijgen of te kopen zoals : New balance, ugg's, of Stan Smith zoals je op deze foto ziet.

  • Als tweede wil ik graag naar Amerika. Naar Orlando,naar New york of Miami. Zoals in Orlando zijn er veel leuke waterparken en in New york kan je goed shoppen.

 

  • Ik heb ook een heel mooi horloge gezien het merk  is Daniel Wellington .Ik ben niet goed in klok lezen Digitale wel maar bij analoog klok zak ik letterlijk de grond in. Zo kan ik het leren,ik heb wel een horloge een Ice Watch maar ik vindt hem veel te dik. Wat ook goed voor mij zou zijn is een Casio horloge dat is een modern digitaal horloge.
 







Zo dit was mijn artikel weer tot de volgende keer !!! ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka