vrijdag 18 december 2015

Blog #2

Ik ben samen met mijn vriendin Nell een blog begonnen de naam is Nell & Luka
het is een blog over Lifestyle , fashion misschien nog DIY'S en nog veel meer . Een beetje zoals de mijne dus maar dan met een ander programma (Sorry blogspot ㋛ ) Haha ik denk dat ik er wel veel werk samen met Nell in ga moeten steken . maar neen ik ga mijn blog niet verwijderen ik blijf er gewoon mee door .
DE LINK : http://nellenlukablog.wix.com/nell-luka
Het wordt hopelijk een leuke blog , en ik hoop ook dat jullie eens een kijkje gaan nemen of van de andere blog komen en nu even een kijkje nemen op mijn blog dank daarvoor en hopelijk vindt je het leuk !
                                      
 
 
 
 XOXO Luka
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka