zondag 20 december 2015

Eindelijk jarig ♕


           13


JAAA , vandaag ben ik eindelijk 13 jaar ....... het eerste wat ik vandaag heb gedaan is men berichtjes met leuke verjaardagswensen beantwoord.  Het was echt een super dag . Toen ik waker werd lagen er een paar ballonen in mijn kamer (die had ik stiekem de dag ervoor zelf opgeblazen en er gelegd).
Ik was echt blij ,ik was eindelijk 13 jaar even oud als al mijn vriendinnen ,ook al wordt mijn beste vriendin volgende maand 14 maar dat mag mijn happy day  niet in de weg staan . Rond de middag kreeg ik een klein taartje met een kaarsje.

Rond 3 uur had ik afgesproken in het dorp met mijn beste vriendin. We hebben even rond gestapt en naar het kruidvat gegaan, toen we in de snoepjesbakken aan het kijken waren was de verleiding te groot om er geen te kopen . Ik wou heel graag de jelly beans in verwachting dat het ook zon vieze smaken bij zouden zitten als bij de bean boozled challenge. Er waren wel een paar vieze bij, zelfs die naar zeep smaakte. Ook namen we een flesje ice tea, en gingen we aan de achterkant van de kerk zitten. Het was echt heel gezellig. Toen het al wat donker begong te worden moest ik toch echt naar huis. Met een dikke knuffel gaven we afscheid om half 5 en fietste ik nog naar huis . Toen ik thuis was zijn we nog met Bento onze hond gaan wandelen . En na het eten kreeg ik eindelijk mijn cadeautje. En ja het klinkt misschien vreemd maar ik heb de cd van de nieuwe K3 gekregen samen met een ticket van hun concert. YEEEEEES .....

 
                                             
                        
                                                       
 XOXO Luka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka