maandag 21 december 2015

Cadeautips / Kerstmis ★ # Update 1

Als eerste PRETTIGE FEESTDAGEN !!!
Het is misschien laat maar toch zal ik het nog doen. Mijn Kerst updates ik ga dit voor de eerste keer doen. Want mijn blog is ongeveer 3 maanden oud en nu is het kerst dus bij kerst horen kerst updates.
de eerste zal gaan over kerstcadeau tips voor meisjes. En goedkoper en duurder. Zelf heb ik sommige als kerstcadeau gevraagd.

                                                                ** ⛄️ **

 
_____________________


Goedkoop voor meisjes / vrouwen
  1. Knutselspullen van de Action /ze zijn heel leuk en het voordeel is dat ze goedkoop zijn /
  2. Reis-versie gezelschapspelletjes Intertoys / ze zijn heel handig om mee te nemen leuk en vaak ook rond de 4 of 5 euro /
  3. Een klein pakje nagellak essense / met kerst heeft essense altijd een leuke stand van kerst specials sommige dingen zijn verpakt in het mini en andere hebben heel veel glitters /
  4. De tas van Dille & Kamille /de tassen zijn heel mooi zelf wil ik de kleine ze zijn handig&leuk /
  5. Nep kaarsen Action / het is niet heel duur maar ook niet goedkoop het is goed voor mensen zoals ik die geen kaarsen op hun kamer mogen dan is dit heel leuke gadget om te hebben /
 
Duurder voor meisjes / vrouwen
  1. Pyjama  Bell & Bo ,...... / ze zijn heel warm
  2. een Bongo bon bij bongo / je kan zelf kiezen wat voor soort bon je wilt /
  3. een polaroid Instax mini 8 / Ik heb het zelf gekregen maar wel voor mijn kerst en verjaardag samen Ik ben echt heel blij en ga er veel foto's mee trekken
  4. Kerst trui H& M / ze zijn echt super leuk en helemaal in kerst thema
  5. Parfum parfumerie of drogisterij / het is heel leuk om het te krijgen want dan ruik je altijd lekker /
Ik hoop dat ik je geholpen heb.
 
XOXO Luka
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat xx Luka